piątek, 16 sierpnia 2013

Deser Sernikowy

Trochę latałem po sieci w poszukiwaniu fajnych kulinarnych blogów i trafiłem na amerykańską blogerkę która przyszykowała sernik z tzw. serków trójkącików 
W biedronce jednak znalazłem tylko serki śmietankowe, jak znajdziecie w jakimś sklepie naturalnie to dajcie znać ;) 
Składniki :

70g serków trójkącików (4sztk.) 
1 jajko
1 łyżeczka proszku do pieczenia 
40g mąki pszennej/owsianej 
Słodzik w płynie lub rozpuszczony
Olejek aromat (cytrynowy najlepszy)
Rodzynki lub owoce.

 Jak przygotować : 

Wsypujemy do miski mąkę, proszek do pieczenia , 4 serki i wbijamy jajko po czym miksujemy na jednolitą masę. Wylewamy na małą blaszkę bardzo małą ! tak jakby do keksa*. Po wierzchu dodajemy rodzynek albo owoców. Dodatki, możemy również dodać do środka, ja w tym przypadku o tym zapomniałęm ;x. Również moje ciasto mi lekko nie urosło ale można dodać więcej składników ;)




Efekt  ? 
smak + 
estetyka -/+ 
Wartość około 200/300kcal
 
Smacznego ;) Więcej przepisów nadciąga xD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz